Music for the Rally

We gotta play music for some of the rally and I wanted to see if anyone had suggestions. Keep in mind tho, we gotta keep this thing PEACFUL so nothing that people might want to riot to.

I think we gotta play:
Theme From MNF - Hank Williams Jr. http://www.youtube.com/watch?v=7MpJn4b-IV8&feature=related

Original Theme From MNF - Instumental (turn up your speakers for this one) http://www.youtube.com/watch?v=WOmcLIzIuzc

Maybe some from this website
http://www.wanderlist.com/footballmusic

Maybe this…

http://www.youtube.com/watch?v=sRZphn2Nh9s

:slight_smile:

Seriously, I would think that the fight song should definitely be in the mix.

Start me up by Rolling Stones would be a good, or the Black Eyed Peas song. They are appropriate.

Twisted Sister-- “We’re Not Gonna Take It”

Maybe this....

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=sRZphn2Nh9s[/URL]

:slight_smile:

YEEESSSSSS!!! I had almost forgot about this song. People might like it even tho it obviously isn’t the right 49ers. They started in 1946 too atleast.
Seriously, I would think that the fight song should definitely be in the mix.
YEEEESSSSSSSSSSS!!!!
Twisted Sister-- "We're Not Gonna Take It"
Right, guys. A perfect example here of what NOT to play at this rally. Thanks mineshaft.

BTW, that quote in your sig is made up.

[QUOTE=Mr. Bojangles;339824]Maybe this…

http://www.youtube.com/watch?v=sRZphn2Nh9s

:slight_smile:

Seriously, I would think that the fight song should definitely be in the mix.

Start me up by Rolling Stones would be a good, or the Black Eyed Peas song. They are appropriate.[/QUOTE]wow, even says started in 1946. Only thing wrong is it says red and gold. Someone with singing ability should rerecord that to say green and gold. Would have to adjust a few other things as well such as when he is listing players and teams.

[QUOTE=49or bust;339830]BTW, that quote in your sig is made up.[/QUOTE]

Correct quote - “During my service in the United States Congress, I took the initiative in creating the Internet.”

Correct quote - "During my service in the United States Congress, I took the initiative in creating the Internet."
Yup, thanks. Not equivalent statements whatsoever.

Anyones, back on topic, Start Me Up by Rolling Stones is a sweet idea too.